fredag 16. september 2005

Brev til banken.

Hei Nor Bank mann. Eventuelt dame.

Jeg sitter her med en pakke jeg har mottatt fra dere. En såkalt student kunde total pakke ting. I tillegg til nytt bankkort og kredittkort, har jeg også fått et par andre ting.
En fiffig nøkkelring sak, i veldig fancy design, to sånne putte-på-bagasjen-sin remme ting, og klistremerker! (*klappe i hendene*).
Egentlig har jeg et par spørsmål angående dette.

Det står nemlig her i brosjyren min at disse klistremerkene kan jeg putte bakpå armbåndsur, i timeplanleggeren min og andre steder der dette er behovsprøvd.
Nå er saken den at jeg ikke har noe armbåndsur, og ei heller har jeg noe liv, så jeg har heller ingen timeplanlegger som jeg kan putte klistremerker i. Og jeg føler nå, etter veldig mange kopper med koffeininnholdig drikke og en kopp vaniljesaus som jeg stjal fra mamma og pappa, at jeg trenger å putte disse klistremerkene et sted.
Spørmål nr 1 er derfor om kanskje mannen/damen har et forslag til hvor jeg kan putte disse klistremerkene mine?

Jeg har også en kreativ løsning på dette "problemet" mitt da.
Nå i dette reklameorienterte samfunnet.- Og det er at jeg eventuelt tatoverer inn infoen som står på klistremerket på min egen kropp. Av rent estetiske grunner så vil jeg da helst ikke ha denne tatoveringen i ansiktet, men jeg tenker da at jeg muligens kunne tatovert dette på armen, eller kanskje nederst i korsryggen. (plassering kan diskuteres) Jeg kan garantere for at jeg til stadighet vil vise deres logo med jevne mellomrom, siden jeg har det med å kle av meg offentlig. Både i tide og utide.
Spørsmål 2 er derfor om dere ville være villig til å finansiere denne tatoveringen? Som en slags reklame for deres bank da. Og som en sikkerhet for meg, når jeg roter meg bort.

Jeg venter spent på svar.
Vennlig hilsen en meget fornøyd kunde
- Lena , Kunde Nr: ********


...Jeg fikk aldri svar fra Norbanken.
Pussig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar